Joi, 9 noiembrie 2023, Societatea Antreprenorială Studențească (UNIHUB) organizează, în parteneriat cu Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București, cea de-a V-a ediție a sesiunii de comunicări științifice studențești pe teme de antreprenoriat: „Gândire și antreprenoriat pentru dezvoltare sustenabilă”.

Evenimentul este deschis studenților care doresc să-și prezinte ideile de afaceri și temele de antreprenoriat membrilor comunității Universității din București. Cadre didactice, antreprenori și cercetători vor oferi sprijin studenților UB. Ediția din 2023 a sesiunii de comunicări științifice studențești pe teme de antreprenoriat este organizată în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2023-F-0117-Studenții și absolvenții UB – antreprenori de succes, antreprenori sustenabili (SMARTBUSINESS).

În cadrul acestui eveniment, sunt așteptate propuneri de prezentări dedicate dezvoltării antreprenoriatului în România, ideilor de afaceri, poveștilor de succes din antreprenoriatul românesc și internațional.

Participanții pot analiza modalități prin care ideile inovatoare pot fi transformate în afaceri de succes, pot oferi exemple de companii care au devenit repere pe piață grație inovațiilor, pot investiga proiecte de antreprenoriat social și pot pune în discuție aspecte ce țin de educația antreprenorială în universități sau diferite aspecte ale interacțiunii dintre universitate și mediul de afaceri.

Participanții pot propune, de asemenea și lucrări restrânse, rezumate ale unor proiecte mai ample, propuneri de viitoare cercetări sau rezultate ale lucrărilor de licență proprii. Toți participanții vor primi o diplomă de participare. Pentru participarea la acest eveniment nu se percepe nici o taxă.

Temele abordate (fără a se limita la acestea):

  • Antreprenoriatul – oportunitate de carieră pentru studenți;
  • Antreprenoriat și responsabilitate socială;
  • Antreprenoriat, inovație și tehnologie;
  • Antreprenoriat educațional, cultural și social;
  • Antreprenoriat medical și pentru sănătate;
  • Promovarea culturii antreprenoriale;
  • Modele de afaceri, transformare digitală și gândire inovatoare;
  • Educația antreprenorială și dezvoltarea durabilă;
  • Elemente de management/marketing la nivelul start-up-urilor;
  • Exemple de bune practici în afaceri.

Recomandări pentru prezentare: Timpul alocat unei prezentări este de maximum 15 minute; prezentarea va cuprinde între 10 și 15 slide-uri; structură recomandată (se personalizează în funcție de specificul temei abordate): Introducere: problema cercetată, justificare/motivația alegerii temei respective, contextul – 2-3 slide-uri; Cercetarea proprie: analiza literaturii de specialitate, analiza proprie – 5-7 slide-uri; Concluzii – 2-3 slide-uri; Bibliografie 1-2 slide-uri.

Calendar și documente:

  • 6 Noiembrie 2023: ultima zi de înscriere și transmitere prezentare. Astfel, vă invităm să trimiteți propunerile dumneavoastră de participare până pe 6 noiembrie 2023, ora 13:00, folosind formularul disponibil aici.

Prezentarea lucrării va fi realizată folosindu-se modelul de prezentare PowerPoint ce poate fi accesat aici, iar documentul în format PowerPoint va fi transmis la adresa unihub@unibuc.ro nu mai târziu de 6 noiembrie 2023;

  • Noiembrie 2023: Notificare acceptare prezentare; vă rugăm verificați mesajele transmise electronic la adresele instituționale comunicate în formularul de înregistrare;
  • 9 Noiembrie 2023: desfășurarea efectivă a evenimentului. Programul evenimentului poate fi accesat aici.

Pentru informații suplimentare, puteți scrie la adresaunihub@unibuc.ro.