Imprimă această pagină

Workshopuri online – Centrul de Învățare al UB

  • 13 Octombrie 2020 |
  • dimensiunea fontului

Workshopuri online – Centrul de Învățare al UB

Începând cu 12 octombrie 2020, Centrul de Învățare al UB vă invită să participați la activități de:

  1. Coaching și dezvoltare personală în aria competențelor sociale și emoționale.
  2. Consiliere profesională şi orientare în carieră.
  3. Dezvoltare a competențelor de gândire critică și raționament științific.
  4. Dezvoltare a competenţelor de scriere academică.

Centrul de Învățare al UB oferă servicii integrate de suport în învățare, cu scopul de a facilita adaptarea la cerințele academice și schimbările impuse de desfășurarea cursurilor online sau în sistem hibrid.

Mai multe detalii despre activitățile propuse pot fi regăsite în programul atașat sau la adresa https://fpse.unibuc.ro/despre-noi/info-fpse/9-focus/800-centrul-de-invatare-al-universitatii-din-bucuresti.

 

Workshopuri online

Durată 45 min

Înscrieri accesând direct  https://forms.gle/1j1gNQj4NLnP7ysr6

sau pe email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

PROGRAM

APRILIE 2021

DATA

INTERVAL ORAR

WORKSHOP

DESCRIERE

7.04.2020

19.00-20.00

W1: Cum ne cunoaștem și recunoaștem în online și offline

Acest workshop își propune să răspundă întrebărilor precum:

·        Cum ne formăm relații în mediul online vs offline?

·        Cât de conștienți suntem de capacitățile noastre?

·        Cât de diferită este imaginea noastră despre noi față de imaginea celorlalți?

Cum arată harta mea personală și cât de multe teritorii mai am de descoperit?

8.04.2021

 

18.00-19.00

W2: Atelier de autocunoaștere: „Descoperă-te!”

Atelierul își propune să ajute studenții participanți să-și identifice valorile personale după care se ghidează. În acest sens, ei se vor descoperi atât personal, cât și profesional

8.04.2021

22.04.2021

19.00-20.00

W3: Cum comunici asertiv în echipa de lucru?

Acest atelier își propune să răspundă intereselor participanților cu privire la:

•             Cum funcționează echipa eficientă și ce roluri pot îndeplini membrii acesteia?

•             Cum putem rezolva conflictele apărute în cadrul echipei?

•             Cum cresc coeziunea și eficiența echipei prin comunicarea asertivă?

15.04.2021

19.00-20.00

W4: Cum acționează emoțiile și cum le gestionez în comunicare?

Acest atelier își propune să răspundă la întrebări precum:

•             Cât de conștienți suntem de efectul emoțiilor asupra comunicării cu ceilalți?

•             Ce rol joacă emoția în comunicarea interumana?

•             Care sunt tips and tricks-urile prin care ne putem gestiona emoțiile în cadrul comunicării?

•             Cum ne deturnăm emoțional?

15.04.2021

19.00-20.00

W5: "Cariera - Alegerea mea sau a altora?"

Atelierul își propune:

•             conștientizarea de către participanți a importanței luării unor decizii potrivite în carieră.

•             Familiarizarea participanților cu modele de luare a deciziilor, metode de stabilire a obiectivelor și elementelor care alcătuiesc  planul de carieră, astfel încât aceștia să înțeleagă importanța procesului decizional, pașii acestuia si urmările alegerilor de carieră.

19.04.2021

 

15.00 – 16.30

 

W6: Redactarea primului meu Curriculum Vitae

Atelierul prezintă:

•             Tipuri de CV-uri în funcție de obiectivul de carieră identificat și asumat;

•             elemente de structură;

•             recomandări de redactare;

•             template-uri și resurse utile

și invită participanții la acțiune!

5.04.2021

8.04.2021

18:00-19.00

W7: Public speaking

Scapă de teama de a vorbi în public, îmbunătățește-ți competențele de comunicare și învăță tehnicile necesare construirii unui discurs simplu și captivant, înrădăcinat puternic în convingerile și valorile noastre.

 

5.04.2021

19.00-20.00

 

 

17.00-18.00

W8: "Cum să faci față stresului academic? -Devino prieten cu el!" (Managementul stresului academic. Strategii de gestionare)

Stresul academic și motivația pentru învățare sunt unele dintre multiplele probleme cu care se confruntă elevii și studenții în ziua de azi. Formarea în vederea gestionării stresului are ca obiectiv să-l înveţe pe individ unele strategii pe care le va utiliza pentru a-şi controla reacţiile de stres în diferite domenii: fizic, psihologic, emoţional sau comportamental.

 

Prin acest workshop ne propunem ca participanții să identifice strategii de gestionare a stresului și să dezvolte o atitudine critică față de eficacitatea strategiilor de gestionare a stresului.

 

15.04.2021

22.04.2021

18:00-19.00

W9: Teamwork

Ne propunem să oferim o perspectivă largă asupra lucrului în echipă, atât a conceptului cât și a activității propriu-zise. Informațiile pot fi utile atât în viața de zi cu zi cât și la locul de muncă sau în alte contexte în care ne aflăm. Vom învață să colaborăm, să ne acceptăm asemănările și deosebirile, să ne ascultăm părerile și să oferim feedback.

1.04.2021

 

6.04.2021

13.00-14.00

 

 

15.00-16.00

W10: Ce fac cu primul meu salariu? (gestionarea banilor)

Media de vârstă a cursanților este de 19 ani, vârsta la care iau contact cu primul loc de muncă, respectiv primul salariu. Întrebarea pe care o adresăm noi este: Ce fac cu primul meu salariu? Prin acest workshop vrem să prezentăm modalități de gestionare a banilor, cum putem să supraveghem cheltuielile lunare, cum ne putem “abține” să nu luăm perechea aceea de sneakers la care visăm de când eram copii dar pentru restul lunii să fim nevoiți să ne descurcăm cu 50 de lei.

07.04.2021

12:00-13.00

W11: Producătorii de stres în învățare

Despre cine consumă din energia noastră. Despre cine ș ice produce stres

1.04.2021

2.04.2021

15.04.2021

16.04.2021

 

12:00-13.00

W12: Dezvoltarea personalității creative prin teatru. Limbaj și expresie (analiză și gândire critică)

 

Despre fericirea și libertatea de a crea și de a te exprima. Exerciții de dezvoltare personală prin teatru, exerciții de comunicare și relaționare, diferite modalități de exprimare în fața unui public divers.

8.04.2021

9.04.2021

22.04.2021

23.04.2021

 

12:00-13.00

W13: Dezvoltarea personalității creative prin teatru. Limbaj și expresie (discurs și exprimare)

Despre fericirea și libertatea de a crea și de a te exprima. Exerciții de dezvoltare personală prin teatru, exerciții de comunicare și relaționare, diferite modalități de exprimare în fața unui public divers.

16.04.2021

 

17.04.2021

18.30-19.30

 

 

13.00-14.00

W14: Cum ne pregătim pentru procesul de recrutare. O perspectiva din backstage.

Prin acest workshop ne propunem să le oferim participanților (studenți) o perspectivă asupra etapei de pregătire pentru un interviu de angajare în cazul aplicării pentru un job, program de internship sau stagiu de practică.

În același timp, ne dorim sa demontăm împreună stereotipurile legate de interviurile de angajare și să le arătam studenților cum să abordeze cu entuziasm orice proces de recrutare.

Îi vom învață cum să își scrie CV-ul, cum să se prezinte la interviu, ce să facă, ce să nu facă (tips&tricks), astfel încât să-și maximizeze șansele de reușită.

6.04.2021

13.04.2021

20.04.2021

 

17.00-18.00

W15: Atelier de scriere academica by Elena Ungureanu

UTIL pentru studenții de la licență în domenii ale științelor sociale:  tehnici și informații de bază necesare pentru dezvoltarea sau îmbunătățirea abilităților de comunicare academică scrisă. Se abordează principalele elemente ale scrierii academice - planificare, elaborare, stil academic, metode de citare, etc.

02.04.2021

09.04.2021

14:00-15.00

W16: Comunic. Dar o fac eficient?

Vorbesc, transmit, înțeleg, adaug cuvinte. Transformă comunicarea în eficiență

14.04.2021

21.04.2021

12:00-13.00

W17: Abilități de comunicare. Cu ceilalți

Comunicăm permanent depre noi șidespre ceilalți. Găsește cea mai potrivită cale de comunicare

16.04.2021

23.04.2021

14:00-15.00

W18: Am conflicte? Cum le gestionez?

Nu întotdeauna ne facem înțeleși. Dar mereu există o cale prin caresă excludem conflictele

8.04.2021

 

 

12.04.2021

22.04.2021

 

23.04.2021

14.00-15.00

15.00-16.00

 

14.00-15.00

 

 

15.00-16.00

W19: Cum realizăm un suport vizual pentru prezentări?

Impresionează audiența și mărește-ti șansele de succces! Învață să realizezi prezentări cu un aspect profesional!

 

1.04.2021

 

 

8.04.2021

12.04.2021

 

13.00-14.00

14.00-15.00

 

13.00-14.00

 

 

W20: Relaţia mentor−debutant

(evoluţia în cariera academică și profesională)

 

Care sunt beneficiile unui mentor? Care sunt criteriile pe cere trebuie să le îndeplinească mentorul tău? Ai nevoie de un mentor pentru a evolua în carieră? 

15.04.2021

13.00-14.00

 

W21: Comunicarea mentor-debutant în pregătirea pentru susţinerea definitivatului

Un atelier dedicat celor interesați de o carieră didactică în viitor!

19.04.2021

13.00-14.00

 

W22: Managementul grupei de preșcolari/clasei de elevi

Un atelier dedicat celor interesați de o carieră didactică în viitor!

22.04.2021

13.00-14.00

 

W23: Cultura organizațională și impactul asupra integrării debutanților

Pregătește-te pentru debutul în carieră! Ce este cultura organizațională? Cum influențează ea succesul tău în carieră?

Martie-mai 2021

 

Pe baza de programare

Activități de consiliere educațională individuală -  online

Beneficiază de consiliere educațională în funcție de nevoile tale individuale.

 

Aprilie-mai 2021

Pe baza de programare

Activități individuale de coaching -  online

Explorează chestiunile care te preocupă în legătură cu viața personală și profesională cu ajutorul unui coach.

 

Martie-mai 2021

Pe baza de programare

Assessment and Development Center

Chestionar de personalitate

Test de abilități cognitive

Simulări comportamentale

Sesiune de feedback 1:1

Ultima modificare Joi, 25 Martie 2021 23:21