Despre noi

FPSE și VIA University College – parteneri pentru starea de bine a copiilor

Parteneriatul dintre Universitatea din București – Facultatea de Psihologie și Științele Educației și VIA University College din Danemarca, activ într-un mare număr de proiecte inovative (double degree la nivel de programe de licență, proiectul RODAWELL – Romanian Danish centre for Children Well-being) a fost consolidat în luna noiembrie în urma recentei vizite a unei echipe din România la Aarhus. Deplasarea a avut ca principal scop desfășurarea celei de-a doua întâlniri a Consiliului de Coordonare al proiectului RODAWELL (finanțat de fundația Velux cu 1,1 mil. EUR), dar și identificarea unor noi oportunități de dezvoltare de proiecte între cele două instituții de învățământ superior. Participanții din partea Universității din București au fost domnii prorectori prof.dr. Laurențiu Leuștean și prof.dr. Romiță Iucu, precum și prof.dr. Lucian Ciolan, decanul FPSE și managerul proiectului RODAWELL. Delegația română a fost completată de alți doi membri ai Consiliului de Coordonare: dr. Șerban Iosifescu, președintele ARACIP și dl. Florin Lixandru, inspectorul general al ISMB.

În cadrul vizitei, pe lângă realizarea bilanțului de etapă al proiectului, au avut loc întâlniri cu conducerea VIA (rectorul, prorectorul și directorul de relații internaționale, decanul facultății de profil), dar și vizite la instituții implicate în sistemul educațional danez centrat pe promovarea stării de bine: o instituție de educație timpurie, o autoritate publică locală.

Membrii delegației au avut ocazia, de asemenea, să viziteze noul campus al VIA University College din Aarhus: un ansablu educațional cu o infrastructură impresionantă.

Proiectul RODAWELL continuă până în anul 2019, iar pentru mai multe detalii puteți vizita site-ul dedicat la adresa http://fpse.unibuc.ro/rodawell/

fpse via rodawell 2

fpse via rodawell 3

Ultima modificare Joi, 07 Decembrie 2017 19:48
înapoi la partea de sus

Autentificare

Autentificare pentru membrii comunității academice.