Cercetare și publicații

  • amfiteatru 1
  • amfiteatru 2
  • amfiteatru 3
  • amfiteatru 4
  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

COM_MINITEKWALL_FILTER_BY_CATEGORY
18 Iunie 2018

Proiectul privind Învățământul Secundar - ROSE Promovarea Reușitei Academice în Corelație cu Trecerea spre o…

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

Proiectul privind Învățământul Secundar - ROSE Promovarea Reușitei Academice în Corelație cu Trecerea spre o Identitate Completă în Carieră  - PRACTICC -   Acest mesaj îți este dedicat și te contactăm din partea FPSE. Dragă…
16 Iunie 2018

Curs postuniversitar NIVEL II - 2018 Programare restanțe și examene

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

Curs postuniversitar NIVEL II - 2018 Programare restanțe și examene Nr.crt. Data Ora Disciplina Profesor Sediul unde se desfășoară 1.        25.06 10,00 Didactica domeniului – Științe umane Adina Pescaru Complex Leu 2.        25.06…
15 Iunie 2018

Examen de absolvire - Nivel II (Modul psihopedagogic)

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

Examen de absolvire - Nivel II (Modul psihopedagogic) - 18 iunie 2018, ora 9:00, Complex Leu, etaj 5 Comisia 1 - sala 512 (A-F), Comisia 2 - sala 515 (G-N), Comisia 3 - sala 502…
14 Iunie 2018

SUSȚINEREA EXAMENULUI DE ABSOLVIRE NIVELUL I – PROMOȚIA 2018

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

UNIVERSITATEA DIN BUCUREȘTI FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI Departamentul de Formare a Profesorilor   ANUNȚ SUSȚINEREA EXAMENULUI DE ABSOLVIRE NIVELUL I – PROMOȚIA 2018   FACULTATEA DE ADMINISTRAȚIE ȘI AFACERI 18 iunie ora 11.00,…
03 Iunie 2018

Programul de masterat "Open Mind - An International Master Program in Cognitive Science"

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

OPEN MIND is a two-year master program in cognitive science, taught by an international group of experts from relevant disciplines of cognitive science. The language of instruction and professional communication is English. The classes are…

Proiect: Organizarea Seminarului internațional REPER - reţeaua de profesionişti care promovează educaţia incluzivă, 22 septembrie 2012

Obiectiv general

Consolidarea Reţelei de Educaţie Incluzivă a profesioniștilor din România. Reţeaua va funcţiona la nivel informal, în administrarea Asociaţiei RENINCO

Public țintă

Profesori din 5 universități (membrii RENINCO), profesioniști din instituții educaționale și de protecție socială și părinți ai copiilor cu CES, autorități centrale și locale de educație și protecție.

În 2011, cu sprijinul Ambasadei Franței, în parteneriat cu Universitatea din București-FPSE-Departamentul de Științele educației, a fost lansat GREI - Grupul Român pentru Educație Incluzivă, ca grup de profesioniști care militează constant, propun și susțin măsurile în favoarea schimbărilor în politicile, practicile și cultura educațională spre modelul incluziv.

După modelul european inițiat prin proiectele Leonardo și Grundtvig din anii anteriori, RENINCO a iniţiat crearea unei Reţele româneşti de Educaţie Incluzivă în cadrul căreia să fie cuprinse exemple de bune practici în educaţia incluzivă.

La seminarul internațional grupul GREI va prezenta un raport de activitate şi vor fi lansate: Strategia de promovare a educaţiei incluzive GREI şi REPER - reţeaua de profesionişti care promovează educaţia incluzivă.

Vor fi lansate două ghiduri europene (elaborate de reprezentanții a 5 țări), traduse în română, privind educația incluzivă: Parteneriatul profesioniştilor pentru educația incluzivă și Parteneriatul familiilor pentru educația incluzivă. Experiența României este prezentă în ambele documente prin participarea RENINCO la echipa de elaborare a ghidurilor.

Vor fi fi prezenti ca invitati, alaturi de participantii din Romania profesionisti din Bulgaria şi Republica Moldova.

Acest seminar este finanțat de Ambasada Franței la Bucureşti.

înapoi la partea de sus

Autentificare

Autentificare pentru membrii comunității academice.