Cercetare și publicații

Proiect: Comparing The Techniques Used În Special Needs Vocational Education And Supporting Their Social And Vocational Integration LLP-LdV/PAR/2011/RO/135

Instituţii/organizaţii partenere (numele şi ţara)

  1. Hurin Yavuzalp İş Okulu – TURCIA (coordonator)
  2. Bala Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü – TURCIA
  3. Ankara Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği – TURCIA
  4. Ysgol Y Bont (UKL1 - West Wales and The Valleys) – U.K.
  5. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Jerzego Strzałkowskiego w Lesznie – POLONIA
  6. UNIVERSITATEA BUCUREŞTI, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Secţia Psihopedagogie Specială – ROMÂNIA
  7. Şcoala Specială nr. 7, Bucureşti

Principala idee a acestui proiect este aceea că educaţia vocaţională ar trebui să fie susţinută de inovare, schimb de experienţă, comporarea conţinuturilor curriculare, educarea părinţilor cu privire la problematica copiilor cu cerinţe speciale.

Scopul educaţiei vocationale a copiilor cu nevoi speciale este integrarea acestora în viata socială şi profesională în concordanţă cu abilităţile, interesele şi cunoştinţele pe care acestia le au.

Aspectele la care ne referim în acest proiect sunt:

  • Dezvoltarea unor abilitati /deprinderi prin activităţi educaţionale
  • Implicarea efectivă a copiilor cu dizabilităţi în viaţa socială în funcţie de posibilităţile individuale
  • Încadrarea în activitatea profesională conform abilităţilor pe care le posedă
  • Educarea părinţilor în adoptarea celor mai bune modalităţi de comportament şi educaţie a copiilor cu nevoi speciale

Fiecare partener al proiectului urmează să colaboreze pentru întocmirea unui modul de educaţie parentală şi să organize un curs pentru parinţi, ţinand cont de curriculumul comparat şi de bunele practice ale fiecarei ţări

Un alt scop este acela de a implica copiii cu dizabilitaţi în activităţile proiectului ca şi participant activi, astfel încât să se bucure de aceasta experinţă europeană cu spectacole de dans, schimburi de felicitări realizate manual, expoziţii de produse realizate de catre copii. Ca rezultat, aceştia îşi vor lărgi orizonturile sociale şi vocaţionale.

înapoi la partea de sus

Autentificare

Autentificare pentru membrii comunității academice.