Cercetare și publicații

Networked Labs for Training in Sciences and Technologies for Information and Communication (NEWTON)

Date de identificare a competiției:

Horizon 2020
Call: H2020-ICT-2015
Topic: ICT-20-2015
Type of action: IA
Proposal number: 688503

Parteneri

  1. DUBLIN CITY UNIVERSITY, Ireland – Coordonator
  2. FUNDACION UNIVERSITARIA SAN PABLO-CEU, Spain
  3. NATIONAL COLLEGE OF IRELAND, Ireland
  4. BRUNEL UNIVERSITY LONDON, United Kingdom
  5. SLOVENSKA TECHNICKA UNIVERZITA V BRATISLAVE, Slovakia 
  6. UNIVERSITATEA DIN BUCURESTI, Romania
  7. WHITE LOOP LIMITED, United Kingdom
  8. BEYOND S.R.L.,  Italy
  9. QUI! GROUP S.P.A.,  Italy
  10. ATOS IT SOLUTIONS AND SERVICES SRO, Slovakia
  11. APIERIAN LIMITED,  Ireland
  12. SIVECO ROMANIA SA,  Romania
  13. KYBERTEC S.R.O.,  Czech Republic
  14. ATOS SPAIN SA,   Spain

parteneri newton fpse

Echipa de proiect

Directorul/ Responsabilul de proiect: Conf. Univ. Dr. Marilena Bratu
Prof. univ. dr. Florin Verza
Prof. univ. dr. Doru Vlad Popovici
Conf. univ. dr. Marilena Bratu
Conf. univ. dr. Mariana Popa
Lect. univ. dr. Cristian Buică Belciu
Lect. univ. dr. Emilia Oprișan
Lect. univ. dr. Ruxandra Foloștină
Asist univ. dr. Viorel Agheană
Asist. univ. dr. Loredana Tudorache

Scopul proiectului

NEWTON este o inițiativă la scară largă ce are ca scop final dezvoltarea și integrarea unor instrumente inovatoare pentru predare și învățare, pentru a crea laboratoare noi sau de a le interconecta pe cele existente și de a construi o platformă pan-europeană de învățare care sprijină diseminarea rapidă a conținutului de învățare către o gamă largă de utilizatori.

Obiectivele proiectului

Obiectivele proiectului NEWTON sunt:

  1. dezvoltarea și implementarea unui set de mecanisme noi TEL (Technology-enhanced learning) care implică o stimulare multi-modală și multi-senzorială.
  2. să dezvolte, să integreze și să implementeze o tehnologie nouă care va include: realitatea augmentată, gamification și învățare auto-dirijată. Toate acestea sunt adresate utilizatorilor din ciclurile primare, gimnaziale și profesionale, inclusiv elevi cu dizabilități auditive, vizuale și fizice,
  3. realizarea unei platforme de mari dimensiuni, care să poată  conecta toate părțile interesate în educație, permițând reutilizarea conținutului și susținerea/generarea de conținut nou, creșterea schimbului de conținut în diverse forme, dezvoltarea și diseminarea unor noi scenarii de predare.
  4. personalizarea și adaptarea atât la nivelul conținutului cât și al prezentării informațiilor ce urmează să fie achiziționate de către elevi, în scopul de a spori calitatea procesului de predare-învățare.
  5. validarea impactului platformei și a eficienței scenariilor didactice prin pilotarea tehnologiei NEWTON la nivel european.

Rezultatele estimate ale proiectului

Impactul estimat al proiectului poate fi sintetizat astfel:

  1. Instituirea TIC ca bază a educației secolului XXI -  Avem în vedere această nouă abordare NEWTON, în care elevii să poată participa activ la procesul de învățare și să colaboreze pentru a putea rezolva o anumită problemă, fapt ce va dezvolta noi abilități tehnice și sociale în rândul tinerei generații. Conceptul de "learning by doing" și posibilitatea de a învăța oriunde și oricand va contribui în mod semnificativ la stimularea elevilor în direcția. dezvoltării creativității științifice.
  2. Facilitarea incluziunii sociale. Dezvoltarea unor tehnologii de învățare care să asigure accesul la informații inclusiv pentru persoanele cu dizabilități prin furnizarea instrumentelor necesare pentru a construi medii de învățare și în totalitate  incluzive.
  3. Impactul tehnologic. Implementarea componentelor tehnice în Cloud oferă o capacitate nelimitată de procesare a informațiilor. Componentele pot fi accesate prin serviciile oferite de Cloud Platform, simultan, de către un număr mare de utilizatori. Prin urmare, acesta este un important pas inainte oferit de NEWTON în comparație cu infrastructurile tehnologice existente.
Ultima modificare Joi, 31 Martie 2016 12:17
înapoi la partea de sus

Autentificare

Autentificare pentru membrii comunității academice.