Cercetare și publicații

  • amfiteatru 1
  • amfiteatru 2
  • amfiteatru 3
  • amfiteatru 4
  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

COM_MINITEKWALL_FILTER_BY_CATEGORY
18 Iunie 2018

Proiectul privind Învățământul Secundar - ROSE Promovarea Reușitei Academice în Corelație cu Trecerea spre o…

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

Proiectul privind Învățământul Secundar - ROSE Promovarea Reușitei Academice în Corelație cu Trecerea spre o Identitate Completă în Carieră  - PRACTICC -   Acest mesaj îți este dedicat și te contactăm din partea FPSE. Dragă…
16 Iunie 2018

Curs postuniversitar NIVEL II - 2018 Programare restanțe și examene

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

Curs postuniversitar NIVEL II - 2018 Programare restanțe și examene Nr.crt. Data Ora Disciplina Profesor Sediul unde se desfășoară 1.        25.06 10,00 Didactica domeniului – Științe umane Adina Pescaru Complex Leu 2.        25.06…
15 Iunie 2018

Examen de absolvire - Nivel II (Modul psihopedagogic)

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

Examen de absolvire - Nivel II (Modul psihopedagogic) - 18 iunie 2018, ora 9:00, Complex Leu, etaj 5 Comisia 1 - sala 512 (A-F), Comisia 2 - sala 515 (G-N), Comisia 3 - sala 502…
14 Iunie 2018

SUSȚINEREA EXAMENULUI DE ABSOLVIRE NIVELUL I – PROMOȚIA 2018

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

UNIVERSITATEA DIN BUCUREȘTI FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI Departamentul de Formare a Profesorilor   ANUNȚ SUSȚINEREA EXAMENULUI DE ABSOLVIRE NIVELUL I – PROMOȚIA 2018   FACULTATEA DE ADMINISTRAȚIE ȘI AFACERI 18 iunie ora 11.00,…
03 Iunie 2018

Programul de masterat "Open Mind - An International Master Program in Cognitive Science"

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

OPEN MIND is a two-year master program in cognitive science, taught by an international group of experts from relevant disciplines of cognitive science. The language of instruction and professional communication is English. The classes are…

Proiect: “Organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare pentru formarea competenţelor cheie la şcolarii din clasele I-IV” - program de formare continuă de tip “blended learning” pentru cadrele didactice din învăţămânul primar” (Cod contract: POSDR

Parteneri

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, Universitatea din Bucureşti, prin Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Departamentul Pentru Formarea Profesorilor, SOFTWIN S.A.

Obiectivul general

Îmbunătăţirea accesului şi a participării cadrelor didactice din învăţământul primar la oportunităţi de formare continuă, bazate pe resurse digitale şi pe cursuri de tip blended learning, în vederea susţinerii formării de competenţe cheie la şcolarii mici, prin organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare.

Prin obiectivele sale, proiectul a avut şi are în vedere următoarele contribuţii, recunoscute şi concretizate de activităţile desfăşurate de către experţii Universităţii din Bucureşti ca partener principal al MECTS în cadrul Proiectului:

  • îmbunătăţirea calităţii ofertelor de formare continuă astfel încât acestea să devină mai flexibile şi mai adaptate nevoilor cadrelor didactice din cursul primar;
  • creşterea nivelului de formare continuă a competenţelor profesionale ale cadrelor didactice prin introducerea unor domenii de formare de actualitate.

Rezultatele acestui proiect sunt impresionante:

  • Un program de formare “Organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare pentru formarea competenţelor cheie la şcolarii mici”, pentru cadrele didactice din învăţământul primar de la clasa pregătitoare la clasa a IV-a.
  • Formarea, în cadrul acestui program, a 194 de formatorilor naţionali. Cei 194 de formatori naţionali ce au parcurs programul, susţin cursuri de formare cu aceeaşi tematică de formare în toate judeţele ţării pentru aproximativ 8000 de cadre didactice care vor prelua clasa pregătitoare începând cu acest an şcolar.

Programul de formare a avut în vedere redefinirea profilului de competenţe al cadrelor didactice din învăţământul primar prin, valorificarea competenţelor psihopedagogice cristalizate în concretizarea unei viziuni corecte privind semnificaţia clasei pregătitoare în învăţământul primar, ca forma de pregătire a elevului pentru adaptarea şcolară ulterioară, prin asigurarea unui nivel de dezvoltare optima în domeniile specifice dezvoltării sale armonioase prin parcurgerea şi implicarea activă în ocazii de învăţare cu un accentuat caracter interdiscplinar. Formarea de tip blended learning va permite, în perspectivă, crearea unei comunităţi deschise de profesionişti ce vor dezbate şi soluţiona problemele cu care se vor confrunta pe parcursul anului şcolar viitor.

Universitatea din Bucureşti a valorificat în proiect, expertiza şi prestigiul profesional al unor nume recunoscute în domeniul ştiintelor educaţiei: Prof. Univ. Dr. Ioan Neacşu – formator în cadrul Programului de formare continuă, Prof. Univ. Dr. Sorin Cristea – formator în cadrul Programului de formare continuă, Prof. Univ. Dr. Ovidiu Pânişoară - formator în cadrul Programului de formare continuă, Prof. Univ. Dr. Marin Manolescu – expert în proiect, coordonator ştiinţific al programului de formare continuă, Conf. Univ. Dr. Vasile Molan - formator în cadrul Programului de formare continuă, Lector dr. Cristian Bucur – formator în cadrul Programului de formare continuă, Asistent dr. Camelia Radulescu – expert în proiect. Lector dr. Diana Csorba, coordonator al echipei Universităţii din Bucureşti în cadrul proiectului, responsabilul Programului de formare acreditat şi livrat.

Responsabil proiect: Lector Univ. Dr. Diana Csorba

Site: http://www.icos-edu.ro/

înapoi la partea de sus

Autentificare

Autentificare pentru membrii comunității academice.