Cercetare și publicații

  • amfiteatru 1
  • amfiteatru 2
  • amfiteatru 3
  • amfiteatru 4
  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

  • Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

COM_MINITEKWALL_FILTER_BY_CATEGORY
18 Iunie 2018

Proiectul privind Învățământul Secundar - ROSE Promovarea Reușitei Academice în Corelație cu Trecerea spre o…

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

Proiectul privind Învățământul Secundar - ROSE Promovarea Reușitei Academice în Corelație cu Trecerea spre o Identitate Completă în Carieră  - PRACTICC -   Acest mesaj îți este dedicat și te contactăm din partea FPSE. Dragă…
16 Iunie 2018

Curs postuniversitar NIVEL II - 2018 Programare restanțe și examene

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

Curs postuniversitar NIVEL II - 2018 Programare restanțe și examene Nr.crt. Data Ora Disciplina Profesor Sediul unde se desfășoară 1.        25.06 10,00 Didactica domeniului – Științe umane Adina Pescaru Complex Leu 2.        25.06…
15 Iunie 2018

Examen de absolvire - Nivel II (Modul psihopedagogic)

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

Examen de absolvire - Nivel II (Modul psihopedagogic) - 18 iunie 2018, ora 9:00, Complex Leu, etaj 5 Comisia 1 - sala 512 (A-F), Comisia 2 - sala 515 (G-N), Comisia 3 - sala 502…
14 Iunie 2018

SUSȚINEREA EXAMENULUI DE ABSOLVIRE NIVELUL I – PROMOȚIA 2018

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

UNIVERSITATEA DIN BUCUREȘTI FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI Departamentul de Formare a Profesorilor   ANUNȚ SUSȚINEREA EXAMENULUI DE ABSOLVIRE NIVELUL I – PROMOȚIA 2018   FACULTATEA DE ADMINISTRAȚIE ȘI AFACERI 18 iunie ora 11.00,…
03 Iunie 2018

Programul de masterat "Open Mind - An International Master Program in Cognitive Science"

COM_MINITEKWALL_IN Noutăți

OPEN MIND is a two-year master program in cognitive science, taught by an international group of experts from relevant disciplines of cognitive science. The language of instruction and professional communication is English. The classes are…

Proiect: Early Change: Promoting the Professional Development of Early Childhood Educators ‘Early-C’

Obiective

Obiectivele fundamentale ale proiectului multilateral Comenius 517999-LLP-2011-GR-COMENIUS-CMP vizeaza implementarea scalei revizuite de evaluare a mediului preşcolar (Early Childhood Environments Rating Scale Revised – ECERS-R; Harms et al., 1998), conceputa pentru evaluarea calitatii programelor de educaţie şi ingrijire timpurie de care beneficiaza copiii cu varste intre 2 şi 5 ani, precum şi ameliorarea formarii profesionale a cadrelor didactice din învăţământul prescolar. De-a lungul timpului, ECERS a fost utilizată în diferite contexte ca instrument de ameliorare a acestor programe, dovedindu-şi de fiecare dată validitatea şi utilitatea.

Descriere

Cei 43 de itemi ai ECERS-R, organizati în 7 subscale, descriu şi exemplifică o serie de indicatori de calitate, consideraţi a fi relevanţi pentru educaţia prescolară şi pentru definirea mediului specific; astfel, sunt inventariate aici dimensiunile spatiale, programatice şi comportamentele interpersonale care afectează direct copiii şi adulţii în contextul copilăriei timpurii.

Participanti

În proiect sunt implicaţi reprezentanţi din 6 ţări europene: Grecia, Portugalia, Finlanda, Cipru, Romania şi Danemarca. Echipa Universităţii din Bucureşti este formată din lect.dr. Laura Ciolan (director de proiect), prof.univ.dr. Romita Iucu, asist.dr. Anca Petrescu şi dr. Camelia Rădulescu.

Mai multe informaţii despre proiect pot fi găsite la http://earlychange.teithe.gr/

înapoi la partea de sus

Autentificare

Autentificare pentru membrii comunității academice.