Admitere

 

Pedagogii alternative și arta teatrală în educație (PED-ArtE)

Descriere generală

Apărut din dragoste pentru copii și din dorinta de a le oferi o educație și o instruire mai bune, adaptate vârstei și noilor provocări, Masterul PED-ArtE este acreditat ARACIS (2013) ca master interdisciplinar, domeniul principal fiind cel al Științelor Educației, domeniul secundar fiind Teatru și Artele Spectacolului. Obiectivele fundamentale ale acestui program de studii masterale sunt:

  • de a descoperi împreună practicile de predare eficientă și de stimulare a învățării specifice diferitelor sisteme alternative de învățământ (Waldorf, Montessori, Step-by-Step, Freinet, Planul Jena) care și-au validat în timp eficiența și pot fi folosite și în sistemul tradițional pentru îmbunătățirea și îmbogățirea activității cu elevii;
  • de a le furniza profesorilor din secretele meseriei de actor (exerciții și jocuri) pe care le pot folosi în cadrul activitatilor formale și nonformale.

Admitere

Admiterea se realizează pe baza unui interviu și a mediei de licență. Pentru mai multe informații, dați click aici.

Cursuri

Prin oferta propusă dorim să-i oferim profesorului instrumente noi de lucru. Programul interdisciplinar de pregătire, având ca scop creșterea performanței și a eficienței didactice, propune cursuri atât din domeniul artei teatrale. Pentru detalii accesați planul de învățământ de pe pagina principală de admitere la master. Orarul este organizat în sistem modular, intensiv (vinerea de la 14-20 și sâmbăta de la 9-17). Activitățile au caracter practic-aplicativ, fiind completate de practica pedagogică desfășurată în instituțiile de învățământ cu predare alternativă (Waldorf, Montessori, Step-by-Step).

Profesori

Echipa pluridisciplinară de traineri este formată din profesori universitari de la Facultatea de Psihologie și Științele Educației (Ovidiu Pânișoară, Ion Negreț, Sorin Cristea, Marin Manolescu, Crenguța Oprea, Elena Rafailă, Elena Stănculescu, Diana Csorba, Anca Petrescu, Cornelia Stefănescu, Vasile Molan, Cristian Bucur) în colaborare cu profesorii de la Facultatea de Teatru a Universității de Artă Teatrala și Cinematografică, „I.L.Caragiale” – București (Adrian Titieni, Nicolae Mandea, Marius Gîlea, Mihaela Bețiu, Adriana Titieni, Florin Grigoraș, Alexandru Vlad), precum și colaboratori și invitați din alternativele educaționale: Monica Cuciureanu, Sebastian Stănculescu.Perspective în carierăOportunitățile la absolvire sunt dintre cele mai variate: instructori - fomatori de artă, consilier pentru dezvoltarea personală, inspector şcolar pentru învăţământ particular şi alternative educaţionale, animator socio-educativ în centre de vacanță, în cadrul instituțiilor de învățământ de stat sau private, cu sistem tradițional de predare și alternativ (gradinițe, școli primare, gimnaziale și liceale), în inspectorate școlare, CCD-uri, cluburi școlare, instituții de educație nonformală.

Parteneri

Departamentul de Formare a Profesorilor din cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din Bucureşti, în parteneriat cu Universitatea de Artă Teatrală şi Cinematografică “I.L.Caragiale” – București propune acest master de tip interdisciplinar unic în ţară.   Propunerea vine ca urmare a mai multor studii și activități desfășurate în cadrul D.F.P și a proiectelor de cercetare în care membrii departamentului sunt implicați. Printre acestea amintim în mod deosebit proiectul „Competenţe în comunicare – performanţă în educaţie” (63169), organizat de către Universitatea de Artă Teatrală şi Cinematografică “I.L.Caragiale” – București în colaborare cu diferite centre universitare din țară, prin care s-au format 2000 de cadre didactice preuniversitare (în intervalul 2010-2013) printr-un curs modular care includea pedagogie, artă dramatică, psihologie, comunicare etc.

Director program

Prof. univ. dr. Crenguța Lăcrămioara OPREA, e-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

 

Ultima modificare Joi, 02 Martie 2017 20:46
Evaluaţi acest articol
(17 voturi)
înapoi la partea de sus

Autentificare

Autentificare pentru membrii comunității academice.